PROJEKTOWANIE STOJAKÓW
Zanim powstanie pierwszy prototyp, każdy stojak wymaga projektu. Projektu - który wymaga czasu, przemyśleń, ścierania się idei i pomysłów. To bardzo czasochłonny i żmudny krok w całym procesie. To jednak czas, w którym można bez wielkich kosztów i strat dowolnie modyfikować model i analizować jego różne warianty.
Projektowanie stojaków zaczyna się zazwyczaj od luźnych szkiców. Mają one przedstawić koncepcję, podstawową formę, szkielet i kształt stojaka. To krok na rozważenie materiału, z którego ma zostać wyprodukowany stand. Analizując przeznaczenie i docelową formę graficzną - można wybierać pośród metali, tworzy sztucznych, drewna czy papieru. To także czas na zaprezentowanie idei szaty graficznej: koloru, stylistyki, designu. Można zastosować już istniejące rozwiązania, dopasować się do istniejącej identyfikacji i zachować wizualną spójność marki.
Następnie do akcji wkraczają graficy 3D, którzy korzystając z wyspecjalizowanych aplikacji tworzą wizualizację przestrzenną stojaka. Pozwala to ujrzeć produkt w wersji zbliżonej do ostatecznej. To moment nanoszenia poprawek, przemieszczenia elementów, zmiany ich rozmiaru. Można również przygotować zdjęcia z renderigniem standu, by móc zobaczyć, jak produkt będzie się prezentował w konkretnej, rzeczywistej lokalizacji.
Odpowiednie projektowanie stojaków pozwala naszym klientom oszczędzić koszty i otrzymać stojak reklamowy taki, jaki chcą.
SZYBKI DOSTĘP DO GALERII STANDY STOJAKI
Stojak ladowy
Projekt Stojaka dla Atlas
Stojak ekspozycyjno ladowy
Stojak kartonowy na kwiaty
Stojak naladowy
Stojak na elektrody
Stand stalowy